Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

niedziela, 30 marca 2014

Hejoł C:

W weekend byłam w Krakowie, ale już jestem! C: Nw czy ktoś oglądał, ale dzisiaj o 20:00 na Nickelodeon było KCA! Jakby cuś to jutro o 16:30 będzie powtórka xD I jeszcze historyjka z życia: Mój tata pracował z Patrycją Kazadi i wtedy rozmawiałam z nią przez tel xD Teraz na KCA była prezenterką i gadała z Carlosem z BTR! A jak ktoś mnie zna to wie, że mam ogromnego fioła na ich punkcie! Więc w pewnym sensie zna Carlosa przez jedną osobę! C: Teraz tylko żałuję, że jej nie poprosiłam o autograf. :c Ok, jeszcze chcę zmienić nagłówek na taki jakiś KCA-waty xD    Wasza LOVE&POP ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz