Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

środa, 26 marca 2014

Wywiad z babcia'

Jej! Wreszcie: oto wywiad z babcią'! Ok, przejdźmy do rzeczy. Oto on:

- Cześć, babciu! Jesteś moją ulubioną babcią na msp! Mogę zrobić z tb wywiad do mojego bloga? -
                                                                                                                                        Jam
- Dobrze - babcia'

- Miałaś kiedyś vipa?

- nigdy :D

- Ile masz sc?

- 34.832

- Ile masz kont na msp?

- 8 w tym 4 konta z powyżej 20 lvl

- wow! Ile masz fame?

- 4662080 Zostało tylko 681 więc może wbijemy do 7 kwietnia :D

- Masz zwierzaka na msp?

- mam

- 1 czy kilka?

- 1 bo rzadko wchodzę

- Ile masz znaj?

- 148

- Jak opisałabyś swój styl na msp?

- Babciowaty :)

- Od kiedy grasz w msp?

- od stycznia 2012

- Ostatnie pytanie: Za co lubisz msp?

- Za to że mam tu tylu wspaniałych wnuków :)


No i tyle :) Papatki ☺ Wasza LOVE&POP ♥


PS. Zapomniałam wam jeszcze pokazać jak wygląda babcia'. Oto ona:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz