Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

piątek, 10 stycznia 2014

Konta: chłopak, dziewczyna

Moderatorzy nawet nie wiedzą, że jest pełno dziewczyn, które robią konta chłopaków i chłopaków, którzy robią konta dziewczyn. Ja mam 5 kont chłopaków. Dziwnie się czuję gdy jakaś dziewczyna pisze do mnie: Hej, kotku., Ale z ciebie ciacho. lub Będziesz moim chłopakiem?. I co mam z tym zrobić? Jak napiszę tej dziewczynie, że ja też jestem dziewczyną to to będzie lekko dziwne. A czy chłopcy grają na MSP? Ja znam jednego chłopaka, który gra na MSP jako dziewczyna, ma 5 lv i jest VIPem. Wydaje mi się, że chłopcy, którzy są romantyczni typu Aleks(Alekay)1 są tak naprawdę też dziewczynami (w przypadku Aleksa stwórczynią mogła być posiadaczka ALAKINGI). Nie chcę podawać wam nazwy moich kont chłopaków, ale i tak sami się w końcu domyślicie. Jak byłam młodsza nawet robiłam żałosne arty typu: Miłość ponad gwiazdy. Domyślicie się, bo moim chłopakiem jest moje konto, a jego najlepsi kumple to też moje konta. Nie radziłabym zaczepiać chłopaków w internecie, bo jeśli to dziewczyna to może poczuć się jak ja. Kiedyś widziałam jak jedna dziewczyna pisała w ‚Ubierz się’ do jakiegoś chłopaka: ”Macho1472 jest mega przystojny. Macho bądź moim chłopakiem.” A w końcu spytała się o wiek, on powiedział, że ma około 14 lat i wtedy ona ucichła. Oczywiście nie pamiętam dokładnej nazwy, więc wymyśliłam ‚Macho1472′. Odwiedzajcie MSPJestNaj drogie movie stars. Wasza LOVE&POP. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz