Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

wtorek, 28 stycznia 2014

Wywiad z Wikusia wolf

Hejka :) Wikusia wolf to moja przyjaciółka z klasy, więc łatwo nam się gadało. Ma wspólne konto ze swoją kolerzanką, na którym mają VIPa (nazywa się Elizka 134).

- Od kiedy grasz na MSP? - Ja

- Tak szczerze... od ponad roku. - Wikusia wolf

- Myślisz, że będziesz mieć kiedyś VIPa na tym koncie? - Ja

- Tak sądzę, ale nie wiem czy na 100%. - W w

- Ile masz StarCoins? - Ja

- Mam się do tego przyznać? Ok, 1285, mam nadzieję, że się trochę uzbiera. - W w

- Ile masz kont?

- Gdzieś ok. 20.

- Ile masz % Fame?

- Zaskoczę cie - 98%

- Masz zwierzaka na MSP?

- Oczywiście! Bonnie z magazynu MSP, jak uzbieram 2000 sc to kupię sobie bonstersa.

- Ile masz znajomych?

- Razem 68

- Jak opisałabyś swój styl na MSP?

- Wyluzowany i starannie przemyślany.

- Za co lubisz MSP?

- Tak naprawdę za wszystko! Dzięki MSP nie nudzę się na kompie.

Oto jak wygląda Wikusia wolf:

 Wasza LOVE&POP <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz