Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

niedziela, 19 stycznia 2014

Pomóżcie mojej koleżance!

Trzy miesiące temu ktoś ukradł konto (I love Tokyo)(3lv) mojej koleżance. Zrobiłam jej nowe, podobne konto - znowu ktoś je ukradł. Podawała się za moją inną przyjaciółkę. Nie wiadomo kim jest ten ''ktoś'', ale mam zdjęcia i dowody. Oto one:

1. Rozmowa:

- Jak masz na imie? - Ja
- Kasia K. - Ona (nie będę pisać nazwiska)
- Pola (i) - Ona
- To ciebie przepytam: Jakie masz inne konta? - Ja
- To konto, konto z 11lv i 5lv - Ona

- Hej - Ja (innego dnia)
- Hej, źomie - Ona
- Nie za bardzo wieżę, że to ty... - Ja
- Kto? - Ona
- Kasia. - Ja
- Jaka Kasia, a to moja koleżanka z klasy, czyli Kasia K. Tak? - Ona
- Taa - Ja

(Podkreślone zdania są podejżane)

Dalsze dowody dodam później, bo mam słaby internet. Wasza LOVE&POP <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz