Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

piątek, 17 stycznia 2014

''Oszczędnie?'' - 1 historyjka

„Weszłam do sklepu z odzieżą i zobaczyłam, że wszystko jest za 0 sc. Kupiłam wszystko! Od razu przebrałam się w moje najlepsze ciuchy. Następnego dnia weszłam na MSP i zamiast zobaczyć 9482 sc zobaczyłam 183 sc! Załamałam się… miałam dużo ubrań ale wydałam 9379 sc. :( :’( Chciałam napisać do moderatorów, ale się nie da, więc stworzyłam konto o nazwie ”9379scNaMarne”, później zgłosiłam je i jako powód napisałam, że weszłam do sklepu i przez przypadek kupiłam prawie wszystko. Trochę nakłamałam… przez to moderator do mnie napisał: „Nie wierzymy w twoją opowieść, więc blokujemy cię na 2 lata, lecz zablokujemy cię dopiero za 3 dni”. Przez tą historię już nic nie kupuję.:’( ” – To była pierwsza wymyślona historia na tym blogu. Oto zdjęcie:
 Wasza LOVE&POP ♥
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz