Chat

Jak zmienić nick na Chacie: 1. Kliknij w swoją nazwę. 2. Masz napisane nick; najlepiej wpisz swój nick na MSP. 3. Wybierz awatar.
Get your own Chat Box! Go Large!

wtorek, 28 stycznia 2014

Wywiad z WIKA5826

 

Wróciłam z Zakopanego! Zaczynam robić teledysk, ale pokażę wam go dopiero w Walentynki! <3 A narazie wiwiad, który zrobiłam na mojim starym blogu (mspjestnaj.blog.pl) :

WIKA5826 jako pierwsza zgodziła się, żebym zrobiła z nią wywiad. Wcześniej chodziłam po czatach i pytałam się różnych osób, ale przydatne okazało mi się… forum! Zadałam jej parę pytań:

- Od jak dawna grasz na MSP? – LOVE&POP
- Od października 2011 roku. – WIKA5826
- Miałaś już VIPa? – LOVE&POP
- Tak, miałam już 4 razy, a 10 grudnia będzie 5 raz. :P– WIKA5826
- Ile masz StarCoins? – LOVE&POP
- Mam 4,526 sc. – WIKA5826
- Ile masz kont na MSP? – LOVE&POP
- Mam 1 knto – WIKA5826
- Ile zostało ci do 10 lv?
- Zostało mi 66 252 fame ;)– WIKA5826
- Ile masz zwierzaków na MSP? – LOVE&POP
- Mam 2 zwierzaki. – WIKA5826
- A ile znajomych? – LOVE&POP
- 140 – WIKA5826
- Czy twój chłopak na MSP jest chociaż troszeczkę romantyczny w stosunku do ciebie? – LOVE&POP
- Wogule z nim nie piszę – WIKA5826
- I ostatnie pytanie: Za co lubisz MSP? – LOVE&POP
- Za to że: Można tutaj robić filmy, kupować VIPa, dobierać ciuchy, oraz je projektować. A tak ogółem MSP rozwija moją pasję. :)

Przemowa była cudna. WIKA5826 napisała mi, że też ma bloga tylko, że na Blogspocie, który nazywa się wika5826.blogspot.pl. Dzięki temu wywiadowi jesteśmy teraz znajomymi. I obliczyłam, że mogłaby mieć jeszcze 40 znajomych. Pomóżcie jej w levelu! A oto look, który dla niej zrobiłam. Wasza LOVE&POP ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz